Key Account Manager – Loyalty Programs (Africa & Australia/ New Zealand)
Numer referencyjny: KAM/U
Lokalizacje:
Kraków, Warszawa
Do naszego zespołu poszukujemy Key Account Managera, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój współpracy z klientami z regionu Afryki oraz Australii i Nowej Zelandii. Szukamy osoby z doświadczeniem w sprzedaży rozwiązań IT typu enterprise, nastawionej na budowanie długoterminowych relacji oraz upselling w ramach istniejących kontraktów.
To rola dla samodzielnego i ambitnego sprzedawcy, który chce mieć realny wpływ na rozwój jednego z najważniejszych regionów Comarch Loyalty.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT B2B (preferowane: enterprise software, SaaS)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom C1)
- Umiejętność budowania relacji z klientami na różnych szczeblach organizacyjnych
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i zarządzaniu procesem sprzedaży end-to-end
- Gotowość do zagranicznych podróży służbowych (do 30% czasu pracy)
- Samodzielność, proaktywność, doskonała organizacja pracy i nastawienie na wynik
TWOJE ZADANIA
- Sprzedaż rozwiązań lojalnościowych Comarch (enterprise-grade) do klientów w regionie Afryki i AU/NZ
- Rozwój relacji z obecnymi klientami oraz upselling w ramach istniejących projektów
- Identyfikacja potencjalnych klientów, analiza ich potrzeb oraz prowadzenie całego procesu sprzedażowego – od pierwszego kontaktu do podpisania umowy
- Współpraca z zespołami technicznymi, marketingiem i konsultingiem w celu przygotowania skutecznych ofert
- Monitorowanie trendów rynkowych oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych w regionie
DLA CIEBIE
- Wprowadzenie do produktów, procesów i strategii sprzedażowej Comarch – przez wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia sprzedażowe
- Realny wpływ na rozwój rynku i portfela klientów w regionie
- Udział w prestiżowych, międzynarodowych projektach
- Możliwość udziału w wydarzeniach branżowych i networkingowych
- Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
- Elastyczny czas pracy i hybrydowy model (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze)