Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Key Account Manager – Loyalty Programs (Africa & Australia/ New Zealand)

Numer referencyjny: KAM/U
Lokalizacje:
Kraków, Warszawa
Doświadczenie:
Regular

Do naszego zespołu poszukujemy Key Account Managera, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój współpracy z klientami z regionu Afryki oraz Australii i Nowej Zelandii. Szukamy osoby z doświadczeniem w sprzedaży rozwiązań IT typu enterprise, nastawionej na budowanie długoterminowych relacji oraz upselling w ramach istniejących kontraktów.
To rola dla samodzielnego i ambitnego sprzedawcy, który chce mieć realny wpływ na rozwój jednego z najważniejszych regionów Comarch Loyalty.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT B2B (preferowane: enterprise software, SaaS)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom C1)
  • Umiejętność budowania relacji z klientami na różnych szczeblach organizacyjnych
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i zarządzaniu procesem sprzedaży end-to-end
  • Gotowość do zagranicznych podróży służbowych (do 30% czasu pracy)
  • Samodzielność, proaktywność, doskonała organizacja pracy i nastawienie na wynik

TWOJE ZADANIA

  • Sprzedaż rozwiązań lojalnościowych Comarch (enterprise-grade) do klientów w regionie Afryki i AU/NZ
  • Rozwój relacji z obecnymi klientami oraz upselling w ramach istniejących projektów
  • Identyfikacja potencjalnych klientów, analiza ich potrzeb oraz prowadzenie całego procesu sprzedażowego – od pierwszego kontaktu do podpisania umowy
  • Współpraca z zespołami technicznymi, marketingiem i konsultingiem w celu przygotowania skutecznych ofert
  • Monitorowanie trendów rynkowych oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych w regionie

DLA CIEBIE

  • Wprowadzenie do produktów, procesów i strategii sprzedażowej Comarch – przez wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia sprzedażowe
  • Realny wpływ na rozwój rynku i portfela klientów w regionie
  • Udział w prestiżowych, międzynarodowych projektach
  • Możliwość udziału w wydarzeniach branżowych i networkingowych
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Elastyczny czas pracy i hybrydowy model (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze)

Praca w IT w Warszawie

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego