Doświadczenie w utrzymaniu i projektowaniu usług telefonicznych
Doświadczenie w administracji Call Center
Znajomośc oprogramowania Asterisk i central PBX
Umiejętność programowania, pisania skryptów na poziomie podstawowym
TWOJE ZADANIA
Rozwiązywanie bieżących problemów telekomunikacyjnych użytkowników
Projektowanie architektury systemów telekomunikacyjnych i ich konfiguracja
Analiza kosztów wdrożenia oraz eksploatacji proponowanych rozwiązań
Opracowanie dokumentacji technicznej
Wdrażanie i utrzymywanie systemów telekomunikacyjnych
Utrzymanie bieżących i utworzenie nowych central telefonicznych
Utrzymanie Call Center
DLA CIEBIE
Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
Udział w międzynarodowych projektach IT realizowanych dla Klientów GK Comarch
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego poprzez udział w różnorodnych projektach
Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko