Szukaj ofert

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Inżynier telekomunikacji

Kraków
Numer referencyjny: IT/U

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
  • Doświadczenie w utrzymaniu i projektowaniu usług telefonicznych
  • Doświadczenie w administracji Call Center
  • Znajomośc oprogramowania Asterisk i central PBX
  • Umiejętność programowania, pisania skryptów na poziomie podstawowym

TWOJE ZADANIA

  • Rozwiązywanie bieżących problemów telekomunikacyjnych użytkowników
  • Projektowanie architektury systemów telekomunikacyjnych i ich konfiguracja
  • Analiza kosztów wdrożenia oraz eksploatacji proponowanych rozwiązań
  • Opracowanie dokumentacji technicznej
  • Wdrażanie i utrzymywanie systemów telekomunikacyjnych
  • Utrzymanie bieżących i utworzenie nowych central telefonicznych
  • Utrzymanie Call Center

DLA CIEBIE

  • Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
  • Udział w międzynarodowych projektach IT realizowanych dla Klientów GK Comarch
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego poprzez udział w różnorodnych projektach
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza),
    a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin,
    a także wejściówki na lodowisko

#comarch