Global Business Consultant (GCC, Africa, APAC)
Numer referencyjny: BC/U
Lokalizacje:
Kraków, Warszawa
Na stanowisko konsultanta szukamy energicznej i zaangażowanej osoby, która dołączy do naszego globalnego zespołu consultingu. Jeżeli masz doświadczenie w obszarze systemów lojalnościowych lub customer experience, potrafisz działać i odnaleźć się w dynamicznym otoczeniu biznesowym, a perspektywa nawiązywania i rozwijania kontaktów z klientami w regionach GCC, Afryki i Azji jest dla Ciebie interesująca, to jest to rola dla Ciebie! Będziesz osobą odpowiedzialną za aktywne wspieranie rozwoju biznesu Comarch w tych regionach, dopasowując naszą ofertę do potrzeb klientów na całym świecie.
Profil pracownika
- Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne)
- Doświadczenie zawodowe w obszarze programów lojalnościowych (Loyalty) i/lub Customer Experience
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (umożliwiająca codzienną komunikację z klientami, współpracę z zagranicznymi zespołami Comarch oraz tworzenie dokumentacji biznesowej)
- Komunikatywność i umiejętność prezentowania rozwiązań IT w sposób zrozumiały, a także angażujący odbiorców - doświadczenie w prowadzeniu prezentacji zarówno dla małej grupy klientów, jak i na dużych, międzynarodowych konferencjach
- Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzania priorytetami
- Proaktywność, zaangażowanie, analityczne myślenie i umiejętność pracy w zespole
- Wiedza na temat trendów technologicznych w branży informatycznej
- Gotowość do zagranicznych i krajowych wyjazdów służbowych
- Dużym atutem będzie doświadczenie w odpowiadaniu na RFP
Twoje zadania
- Budowanie relacji i utrzymanie długoterminowych kontaktów z klientami w regionach GCC, Afryka i APAC (codzienna praca w języku angielskim)
- Identyfikowanie potrzeb klientów i dopasowanie do nich oferty rozwiązań Comarch
- Tworzenie profesjonalnych ofert handlowych i wsparcie odpowiedzi na zapytania ofertowe (RFP)
- Prowadzenie spotkań oraz demo aplikacji Comarch
- Współpraca z działami consultingu i zespołami projektowymi w rozwoju produktów
- Udział oraz reprezentacja firmy podczas konferencji i wydarzeń branżowych
Dla Ciebie
- Profesjonalny rozwój zawodowy - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, które pozwolą Ci poznać produkty Comarch, nasze procesy wewnętrzne oraz przygotują do roli globalnego konsultanta biznesowego w obszarze systemów lojalnościowych
- Możliwość zdobycia cross-kulturowego doświadczenia w codziennej pracy z klientami oraz zespołami Comarch z całego świata
- Mentoring doświadczonych specjalistów
- Współpraca z różnymi zespołami kompetencyjnymi, która pozwoli Ci na poznanie nowych technologii i poszerzenie wiedzy w obszarze IT
- Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny.
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia (2 dni pracy zdalnej, 3 dni pracy z biura)
- Elastyczne godziny pracy
- Bezpośrednio na naszym kampusie w Krakowie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka, udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking