Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Analityk biznesowo – systemowy (Sektor finansowy)

Gdańsk| Łódź| Poznań| Białystok
Numer referencyjny: ABF/F

Pracujemy w międzynarodowym środowisku realizując projekty dla instytucji finansowych, gdzie odpowiadamy za całość procesu wytwórczego od zarządzania wymaganiami, przez wdrożenia, na utrzymaniu systemów kończąc. Bazując na nowoczesnym stosie technologicznym tworzymy, w podejściach zwinnych opartych o Lean, Agile czy Scrum, ciekawe rozwiązania dla firm znanych zarówno na rynku polskim, jak i globalnym. Poszukujemy analityka, który dołączy do naszego zespołu i wesprze go swoją wiedzą, kreatywnością i entuzjazmem.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, matematyka, automatyka-robotyka)
  • Doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych, w tym w pozyskiwaniu wymagań, ich analizie, dekompozycji, oraz dokumentowaniu (np. oparciu o modele, przypadki użycia, czy user stories)
  • Wiedza z obszaru inżynierii wymagań
  • Znajomość metodyk analizy systemowej oraz biznesowej
  • Dobra znajomość notacji UML i BPMN
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane:
    • wykształcenie w obszarze ekonomii, finansów, ubezpieczeń
    • podstawowa znajomość branży ubezpieczeń (np. doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, przy wytwarzaniu systemów dla branży ubezpieczeniowej)
    • podstawowa znajomość relacyjnych i/lub obiektowych/dokumentowych baz danych oraz języka zapytań SQL
    • praktyczna znajomość pracy w Scrum, JIRA, Confluence
    • znajomość narzędzia Enterprise Architect

TWOJE ZADANIA

  • Prowadzenie warsztatów analitycznych z klientem
  • Analiza i opis procesów biznesowych klienta
  • Zbieranie i dokumentowanie wymagań biznesowych
  • Prowadzenie konsultacji z ekspertami dziedzinowymi z obszarów biznesowych oraz IT
  • Tworzenie specyfikacji wymagań dla nowych funkcjonalności
  • Praca nad rozwojem naszego produktu, w tym analiza wymagań klienta pod kątem rozbudowy produktu lub wykorzystania istniejących funkcjonalności produktowych
  • Ścisła współpraca z zespołami: deweloperskim, UXowym i testerskim
  • Prowadzenie dokumentacji z wykorzystaniem MS Office i Confluence

DLA CIEBIE

  • Profesjonalny rozwój zawodowy - możliwość ścieżki kariery na stanowiskach eksperckich technicznych, biznesowych i managerskich
  • Praca w modelu hybrydowym i elastyczne godziny pracy
  • Możliwość długoterminowej współpracy - nie zatrudniamy „pod jeden projekt”
  • Mentoring i wsparcie doświadczonych specjalistów z branży
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji

#comarch

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego