Analityk biznesowo – systemowy (sektor finansowy)
Numer referencyjny: ABF/F
Lokalizacje:
Gdańsk, Białystok
Posiadasz doświadczenie w analizie biznesowo-systemowej dla klienta zewnętrznego? Do tego swobodnie komunikujesz się po angielsku i potrafisz przekładać wymagania biznesowe na dobrą dokumentację projektową? Dołącz do nas jako analityk i bądź częścią zespołu, który tworzy innowacyjne rozwiązania IT dla klientów z całego świata!
Czy wiesz, że 9,5 miliona kont bankowych jest obsługiwanych przez system Comarch? Ponad 2,5 miliona klientów korzysta z naszego oprogramowania dla bankowości korporacyjnej! A dzięki naszym systemom, co miesiąc obliczanych jest ponad 200 tys. składek ubezpieczeniowych.
Na co dzień pracujemy przy projektach rozwojowych dla klientów polskich jak i międzynarodowych. Budujemy i wdrażamy systemy dla czołowych banków. Wdrażamy rozwiązania wspierające działalność firm ubezpieczeniowych oraz instytucji finansowych w takich obszarach jak bankowość korporacyjna, faktoring czy SME.
Oferujemy pracę w dynamicznym środowisku, która umożliwi codzienny kontakt w języku angielskim oraz rozwój kariery zawodowej łączącej świat finansów oraz IT.
Aplikuj już dziś i rozwijaj z nami wiodące produkty z branży finansowej! Do zobaczenia w Comarch!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych, w tym w pozyskiwaniu wymagań, ich analizie, dekompozycji oraz dokumentowaniu (np. oparciu o modele, przypadki użycia, czy user stories)
- Wiedza z obszaru inżynierii wymagań
- Znajomość metodyk analizy systemowej oraz biznesowej
- Dobra znajomość notacji UML i BPMN
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziane:
- podstawowa znajomość relacyjnych i/lub obiektowych/dokumentowych baz danych oraz języka zapytań SQL
- praktyczna znajomość pracy w Scrum, JIRA, Confluence
- znajomość narzędzia Enterprise Architect
TWOJE ZADANIA
- Prowadzenie warsztatów analitycznych z klientem
- Analiza i opis procesów biznesowych klienta
- Zbieranie i dokumentowanie wymagań biznesowych
- Prowadzenie konsultacji z ekspertami dziedzinowymi z obszarów biznesowych oraz IT
- Tworzenie specyfikacji wymagań dla nowych funkcjonalności
- Praca nad rozwojem naszego produktu, w tym analiza wymagań klienta pod kątem rozbudowy produktu lub wykorzystania istniejących funkcjonalności produktowych
- Ścisła współpraca z zespołami: deweloperskim, UXowym i testerskim
- Prowadzenie dokumentacji z wykorzystaniem MS Office i Confluence
DLA CIEBIE
- Udział w całym cyklu życia projektu w ramach rozwoju naszych topowych produktów!
- Udział w międzynarodowych projektach realizowanych dla firm z sektora finansowego
- Profesjonalny rozwój zawodowy - możliwość ścieżki kariery na stanowiskach eksperckich technicznych, biznesowych i managerskich
- Elastyczne godziny pracy
- Praca w modelu hybrydowym (60% z biura, 40% zdalnie)
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
- Możliwość długoterminowej współpracy - nie zatrudniamy „pod jeden projekt”
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem – za nami 30 lat pełnych sukcesu w realizacji i wdrażaniu autorskich projektów informatycznych
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny oraz duże zniżki na dodatkowe usługi medyczne
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, oparta na zaufaniu i wzajemnej pomocy
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia