Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Numer referencyjny: SWS/E
Chcesz rozwijać swoje umiejętności na styku marketingu i sprzedaży? Jesteś osobą świetnie zorganizowaną i lubiącą kontakt z klientem? Jeśli tak, to dołącz do zespołu specjalistów Comarch ERP! Czeka na Ciebie świetny zespół, stabilne zatrudnienie oraz praca pełna wyzwań.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne lub pokrewne
- Doświadczenie zawodowe w obszarach sprzedaży i / lub telemarketingu
- Znajomość języka angielskiego w stopniu średnio – zaawansowanym
- Dobra znajomość narzędzi MS Excel
- Mile widziane doświadczenie w kontaktach z klientem
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielny i zorientowany na cel sposób pracy
TWOJE ZADANIA
- Obsługa zapytań przychodzących (telefonicznych, mailowych) w ramach oferty handlowej Comarch ERP
- Przekazywanie klientów zainteresowanych ofertą Comarch do oddziałów handlowych
- Telefoniczne pozyskiwanie klientów w czasowych akcjach marketingowo-sprzedażowych
- Ewidencjonowanie działań handlowo - marketingowych w systemie CRM
- Badanie potrzeb klientów do celów marketingowych
- Przygotowanie baz danych do prowadzenia działań marketingowo – handlowych
- Raportowanie z prowadzonych działań
- Udział w projektach usprawniających procesy marketingowe i sprzedażowe
DLA CIEBIE
- Inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
- Elestyczne godziny pracy
- Praca w trybie hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem o międzynarodowym zasięgu
- Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny