Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Specjalista ds. marketingu produktowego

Numer referencyjny: SMP/F
Lokalizacje:
Kraków

Czy wiesz, że już ponad 2,5 miliona klientów korzysta z naszego oprogramowania dla bankowości korporacyjnej? A dzięki naszym systemom, co miesiąc obliczanych jest ponad 200 tys. składek ubezpieczeniowych? Codziennie zapewniamy też wsparcie w zakresie bezpieczeństwa danych i chronimy przed cyberoszustwami.

Jesteśmy zespołem tworzącym marketing dla sektora finansowego. Wiemy, że na sukces składa się wiele czynników. Cenimy pracę zespołową, jednocześnie doceniając indywidualność. Chętnie dzielimy się wiedzą i szkolimy. Wspieramy społeczności lokalne, aktywnie spędzamy czas wolny i realizujemy nasze pasje. Jeśli zależy Ci na pracy w zgranym zespole oraz nowych wyzwaniach zawodowych w obszarze marketingu - dołącz do nas!

Do naszego działu marketingu w sektorze finansowym poszukujemy utalentowanego specjalisty ds. marketingu produktowego. Jeśli chcesz współtworzyć strategię marketingową dla międzynarodowych marek oraz brać czynny udział w organizacji wydarzeń branżowych, jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i gotową do działania - nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zobacz, jak się u nas pracuje i dołącz do naszego zespołu aplikując już dziś!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy w działach marketingu, m.in przy organizacji eventów
  • Chęć rozwoju kariery w dziale marketingu
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Duża skrupulatność
  • Lekkie pióro
  • Zdolności analityczne
  • Zainteresowanie działaniami w zakresie marketingu internetowego
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
  • Umiejętność pracy w zespole

TWOJE ZADANIA

  • Współtworzenie strategii marketingowej dla wybranej grupy produktowej
  • Tworzenie i realizacja kampanii produktowych w Internecie przy współpracy ze specjalistami SEO, PPC oraz produkcją marketingową
  • Wyłanianie dostawców do współpracy przy realizacji kampanii (briefowanie, porównywanie ofert, negocjacje, ustalanie raportowania, egzekwowanie ustaleń)
  • Definiowanie media planów oraz tworzenie kreacji marketingowych
  • Organizacja oraz udział w konferencjach, webinarach oraz konferencjach online
  • Tworzenie treści promujących nasze produkty oraz współpraca w tym aspekcie z content marketerem, grafikiem, product managerem
  • Planowanie i analiza podjętych działań, ocena ich efektywności, raportowanie wyników

DLA CIEBIE

  • Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach w branży finansów
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca w doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Możliwość udziału w szkoleniach
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy hybrydowej, po okresie wdrożenia (40% zdalnie, 60% z biura)
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego