Specjalista ds. marketingu produktowego
Numer referencyjny: MP/F
Czy wiesz, że już ponad 2,5 miliona klientów korzysta z naszego oprogramowania dla bankowości korporacyjnej? A dzięki naszym systemom, co miesiąc obliczanych jest ponad 200 tys. składek ubezpieczeniowych? Codziennie zapewniamy też wsparcie w zakresie bezpieczeństwa danych i chronimy przed cyberoszustwami.
Jesteśmy zespołem tworzącym marketing dla sektora finansowego. Wiemy, że na sukces składa się wiele czynników. Cenimy pracę zespołową, jednocześnie doceniając indywidualność. Chętnie dzielimy się wiedzą i szkolimy. Wspieramy społeczności lokalne, aktywnie spędzamy czas wolny i realizujemy nasze pasje. Jeśli zależy Ci na pracy w zgranym zespole oraz nowych wyzwaniach zawodowych w obszarze marketingu - dołącz do nas!
Do naszego działu marketingu w sektorze finansowym poszukujemy utalentowanego Specjalisty ds. marketingu produktowego. Jeśli chcesz współtworzyć strategię marketingową dla międzynarodowych marek oraz brać czynny udział w organizacji wydarzeń branżowych, jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i gotową do działania - nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w działach marketingu i chęć dalszego rozwoju kariery zawodowej w tym kierunku
- Zainteresowanie działaniami w zakresie marketingu internetowego
- Język angielski umożliwiający swobodną komunikację w mowie i piśmie
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
- Doskonała organizacja pracy i efektywne zarządzanie zadaniami
- Duża skrupulatność i zdolności analityczne
- Umiejętność pracy w zespole
- Lekkie pióro
TWOJE ZADANIA
- Współtworzenie strategii marketingowej dla wybranej grupy produktowej
- Tworzenie i realizacja kampanii produktowych w Internecie przy współpracy ze specjalistami SEO, PPC oraz produkcją marketingową
- Zarządzanie kalendarzem kampanii marketingowej
- Planowanie i analiza podjętych działań, ocena ich efektywności oraz raportowanie wyników
- Wyłanianie dostawców do współpracy przy realizacji kampanii (m.in. briefowanie, porównywanie ofert, negocjacje, ustalanie raportowania, egzekwowanie ustaleń)
- Tworzenie treści promujących produkty oraz współpraca w tym aspekcie z content marketerem, grafikiem i product managerem
DLA CIEBIE
- Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach z branży finansowej
- Praca w doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Możliwość udziału w interesujących szkoleniach
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość pracy hybrydowej, po okresie wdrożenia (40% zdalnie, 60% z biura)
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking