Specjalista ds. marketingu produktowego
Numer referencyjny: SMP/F
Czy wiesz, że już ponad 2,5 miliona klientów korzysta z naszego oprogramowania dla bankowości korporacyjnej? A dzięki naszym systemom, co miesiąc obliczanych jest ponad 200 tys. składek ubezpieczeniowych? Codziennie zapewniamy też wsparcie w zakresie bezpieczeństwa danych i chronimy przed cyberoszustwami.
Jesteśmy zespołem tworzącym marketing dla sektora finansowego. Wiemy, że na sukces składa się wiele czynników. Cenimy pracę zespołową, jednocześnie doceniając indywidualność. Chętnie dzielimy się wiedzą i szkolimy. Wspieramy społeczności lokalne, aktywnie spędzamy czas wolny i realizujemy nasze pasje. Jeśli zależy Ci na pracy w zgranym zespole oraz nowych wyzwaniach zawodowych w obszarze marketingu - dołącz do nas!
Do naszego działu marketingu w sektorze finansowym poszukujemy utalentowanego specjalisty ds. marketingu produktowego. Jeśli chcesz współtworzyć strategię marketingową dla międzynarodowych marek oraz brać czynny udział w organizacji wydarzeń branżowych, jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i gotową do działania - nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zobacz, jak się u nas pracuje i dołącz do naszego zespołu aplikując już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy w działach marketingu, m.in przy organizacji eventów
- Chęć rozwoju kariery w dziale marketingu
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Duża skrupulatność
- Lekkie pióro
- Zdolności analityczne
- Zainteresowanie działaniami w zakresie marketingu internetowego
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
- Umiejętność pracy w zespole
TWOJE ZADANIA
- Współtworzenie strategii marketingowej dla wybranej grupy produktowej
- Tworzenie i realizacja kampanii produktowych w Internecie przy współpracy ze specjalistami SEO, PPC oraz produkcją marketingową
- Wyłanianie dostawców do współpracy przy realizacji kampanii (briefowanie, porównywanie ofert, negocjacje, ustalanie raportowania, egzekwowanie ustaleń)
- Definiowanie media planów oraz tworzenie kreacji marketingowych
- Organizacja oraz udział w konferencjach, webinarach oraz konferencjach online
- Tworzenie treści promujących nasze produkty oraz współpraca w tym aspekcie z content marketerem, grafikiem, product managerem
- Planowanie i analiza podjętych działań, ocena ich efektywności, raportowanie wyników
DLA CIEBIE
- Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach w branży finansów
- Stabilne zatrudnienie
- Praca w doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Możliwość udziału w szkoleniach
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość pracy hybrydowej, po okresie wdrożenia (40% zdalnie, 60% z biura)
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking