Service Level Manager (BSS)
Numer referencyjny: SLM/TB
W dziale Managed Services przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane
z kontaktem z klientami z wielu rejonów świata i rozbudowanymi systemami informatycznymi.
W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szeregi procesów biznesowych. Współpracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
- Doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu zadaniami i ich priorytetami zgodnie z ustalonymi ramami czasowymi
- Wysoka samodyscyplina w organizowaniu własnego czasu
- Język angielski biegły w mowie i w piśmie
- Umiejętność czytelnego raportowania skomplikowanych metryk oraz ich kreowania
- Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów, duch ciągłego usprawniania
- Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Dodatkowym atutem będzie:
- Wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu skomplikowanych systemów IT
- Wiedza dziedzinowa w obszarze telekomunikacji
- Doświadczenie w pracy charakteryzującej się bliskim kontaktem z klientem
- Znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
TWOJE ZADANIA
- Zapewnienie funkcjonowania usług IT dostarczanych przez Comarch w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
- Mierzenie i raportowanie parametrów usług, jak również przygotowywanie wartościowego wkładu na spotkania różnych szczebli zarządzania
- Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
- Budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji ze swoimi partnerami po stronie klienta
- Kierowanie współpracą z architektami systemowymi, programistami, testerami, R&D i zespołami wsparcia
- Wsparcie sprzedaży i konsultingu w kontekście fazy operacyjnej potencjalnych lub obecnych projektów
- Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych
DLA CIEBIE
- Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT
- Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
- Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking