Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Specjalista ds. marketingu produktowego (Cyber Security)

Numer referencyjny: SMPCS/FS
Lokalizacje:
Kraków, Katowice, Kielce
Firma Comarch za priorytet uważa zapewnianie najwyższego poziomu bezpieczeństwa informacji naszych rozwiązań. Produkty z obszaru Cyber Security dbają o bezpieczeństwo systemów informatycznych dla klientów oraz zabezpieczają realizację transakcji dla systemów finansowych, bankowości i lojalności.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy Specjalisty ds. marketingu produktowego, który pomoże nam nie tylko w promowaniu naszych produktów, ale będzie również definiował ich strategię marketingową przy współpracy z zespołami specjalistów oraz produkcją marketingową. Jeśli posiadasz doskonałe zdolności interpersonalne oraz prezentacyjne, potrafisz połączyć swoją kreatywność z analitycznym myśleniem, a dodatkowo interesujesz się cyberbezpieczeństwem to czekamy właśnie na Ciebie!
Aplikuj i zrób kolejny krok w swojej karierze!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane informatyczne, ekonomiczne lub związane z cyberbezpieczeństwem)
  • Doświadczenie w pracy w działach marketingu
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (poziom min. B2)
  • Zainteresowanie bieżącymi trendami na rynku
  • Gotowość do podejmowania inicjatyw, kreatywność i samodzielność
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne i interpersonalne
  • Zdolności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz efektywnego zarządzania czasem
  • Dyspozycyjność w zakresie wyjazdów służbowych (także zagranicznych)
  • Dodatkowym atutem będzie:
    • Znajomość narzędzi: Canva, JIRA, Confluence
    • Znajomość rozwiązań i narzędzi z obszaru Cyber-Security: Two-Factor-Authentication, Behavioral Biometrics, Strong Customer Authentication, systemu Keycloak lub innych systemów IAM

TWOJE ZADANIA

  • Kreowanie wizji i strategii rozwoju produktów
  • Tworzenie strategii marketingowej dla wybranej grupy produktowej
  • Realizacja kampanii produktowych w Internecie przy współpracy z content marketerem, zespołem grafików i Product Managerem
  • Rozwój produktu we współpracy z zespołami programistycznymi i zespołami sprzedaży
  • Organizacja i udział w eventach branżowych
  • Analiza podjętych działań marketingowych, ocena ich efektywności oraz raportowanie wyników
  • Research marketingowy, śledzenie bieżących trendów rynkowych i działań konkurencji
  • Praca nad dokumentacją biznesową i techniczną

DLA CIEBIE

  • Udział w interesujących międzynarodowych projektach z branży finansowej
  • Możliwość rozwoju przy pracy z projektami związanymi z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
  • Stabilne zatrudnienie – za nami ponad 30 lat pełnych sukcesu w realizacji i wdrażaniu autorskich projektów informatycznych
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia), elastyczne godziny pracy
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosferę pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia

Poznajmy się

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego