Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Partner Account Manager (EMEA Region)

Numer referencyjny: PAM/U
Lokalizacje:
Warszawa
Doświadczenie:
Regular, Senior

Comarch Loyalty Marketing Cloud jest postrzegany jako najlepszy system swojej klasy na świecie. Korzystają z niego największe globalne marki takie jakie jak: ExxonMobil, British Airways, Costa Coffe, Auchan, Etihad Airways czy British Petroleum (BP). Przez 15 lat zbudowaliśmy solidny, wielomilionowy biznes docierając bezpośrednio do klientów na całym świecie.

Kolejnym naszym celem jest budowa kanału partnerskiego, który będzie motorem naszego dalszego wzrostu. W tym celu poszukujemy ambitnej i dynamicznej osoby, która będzie napędzać rozwój kanału partnerskiego.

Jeśli marzysz o międzynarodowej karierze, nie czekaj. Aplikuj już dziś!

PROFIL KANDYDATA

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży, pre-sales lub w kanale B2B
  • Pełna, profesjonalna znajomość j. angielskiego (praca wykonywania wyłącznie w języku angielskim) 
  • Doświadczenie w branży CRM / CDP / Marketing Automation / Loyalty Management - będzie dodatkowym atutem
  • Wysoka energia i pasja do pracy z partnerami handlowymi
  • Komunikatywność, łatwość wchodzenia w interakcje z partnerami handlowymi
  • Duża organizacja pracy i umiejętne radzenie sobie z sytuacjami stresowymi
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego

TWOJE ZADANIA

  • Pozyskiwanie partnerów na wybranych rynkach EMEA
  • Prezentowanie korzyści z programu partnerskiego potencjalnym osobom decyzyjnym (Senior Management, C-Level)
  • Prezentacja narzędzia Loyalty Marketing Cloud od strony biznesowej
  • Podpisywanie umów partnerskich
  • Onboarding nowych partnerów, przekazywanie dostępów do portalu partnerskiego, środowisk testowych
  • Współpraca z działem marketingu i angażowanie partnerów w działania promocyjne - udział w lokalnych konferencjach na rynkach EMEA
  • Rozwój relacji z partnerami – regularne przeglądy szans biznesowych, identyfikowanie problemów
  • Praca na systemie CRM, weryfikowanie leadów z kanału partnerskiego i przekazywanie ich do lokalnych działów sprzedaży

DLA CIEBIE

  • Bezpośredni wpływ na strategię i rozwój nowo powstającego kanału partnerskiego
  • Zdobycie międzynarodowego doświadczenia – pracujemy wyłącznie poza Polską
  • Wejście do świata „dużego” MarTech i możliwość pozyskania wiedzy od najlepszych specjalistów w branży
  • Szerokie możliwości networkingu (spotkania, konferencje) i budowania marki osobistej (również globalnie)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny

Poznajmy się