Powrót do listy

Młodszy Konsultant Asysty Technicznej

Numer referencyjny: K/A
Kraków

Wymagania:

  • Studia wyższe (preferowane kierunki techniczne i ścisłe, również studenci ostatnich lat)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i zgłoszeń
  • Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu testowania i zapewnienia jakości oprogramowania
  • Dociekliwość, dokładność i krytyczne podejście do problemów
  • Doskonała organizacja pracy


Obowiązki:

  • Terminowa obsługa zgłoszeń błędów i awarii
  • Monitorowanie stanu zgłoszeń błędów i awarii w projektach
  • Zlecanie i kontrola stanu wykonania zadań związanych z obsługą zgłoszeń (np. poprawek programistycznych)
  • Eskalowanie przekroczeń terminów obsługi zgłoszeń oraz ryzyk takich przekroczeń
  • Raportowanie


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Indywidualny program rozwoju wraz z planem szkoleń
  • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
  • Współpraca i wsparcie doświadczonych specjalistów
  • Pakiet rekreacyjny

 

Aplikuj

Korzystasz z wersji mobilnej?
Zostaw nam swojego maila, klikając w przycisk poniżej – wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

Jestem zainteresowany
×

MłODSZY KONSULTANT ASYSTY TECHNICZNEJ

Zostaw swój e-mail.

Wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

*
email success icon

Przepraszamy wystąpił błąd

Powrót do strony głównej