Powrót do listy

Młodszy Konsultant Asysty Technicznej

Numer referencyjny: MKAT/A
Gliwice, Katowice, Kraków, Lublin, Poznań, Warszawa, Wrocław

 

 Profil pracownika:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki o profilu informatycznym, ekonomicznym lub matematycznym)
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie: Windows, MS Office
  • Znajomość podstawy w zakresie konfiguracji sieci oraz klientów pocztowych
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w komórce Help Desk / Service Desk
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej


Zakres obowiązków:

  • Obsługa zgłoszeń zgodnie z SLA
  • Terminowa obsługa i bieżące monitorowanie zgłoszeń błędów i awarii
  • Praca w systemach monitorowania
  • Zlecanie i kontrola stanu wykonania zadań związanych z obsługą zgłoszeń (np. poprawek programistycznych)
  • Realizacja procedur
  • Doskonalenie obsługi


Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze zgłoszeń
  • Znajomość zagadnień z zakresu testowania i zapewnienia jakości oprogramowania
  • Podstawowa znajomość SQL, Java, UML i/lub BPMN


 Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Indywidualny program rozwoju wraz z planem szkoleń
  • Opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin
  • Współpraca i wsparcie doświadczonych specjalistów
  • Pakiet rekreacyjny
Aplikuj

Korzystasz z wersji mobilnej?
Zostaw nam swojego maila, klikając w przycisk poniżej – wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

Jestem zainteresowany
×

MłODSZY KONSULTANT ASYSTY TECHNICZNEJ

Zostaw swój e-mail.

Wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

*
email success icon

Przepraszamy wystąpił błąd

Powrót do strony głównej