Powrót do listy

Manager Programu Lojalnościowego

Numer referencyjny: MPL/U
Kraków, Warszawa

Poszukujemy osoby do szybko rosnącego zespołu, który na co dzień zajmuje się obsługą programów lojalnościowych klientów naszej firmy z całego świata.  W ramach swoich obowiązków Manager Programu Lojalnościowego zarządza bazą uczestników programu, kreatywną komunikacją z nimi, doborem partnerów do programu. Koordynuje też zawartość i procesy związane z  katalogiem nagród dla uczestników. Ważnym zadaniem dla Program Managera jest analiza potrzeb biznesowych i ich przełożenie na reguły programu. Dlatego poszukujemy osób, które mają już doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, a do tego sprawnie posługują się językami obcymi. Praca z klientami z całego świata wymaga gotowości do częstych podróży dając w zamian doświadczenie zdobyte w międzynarodowych projektach.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)
  • minimum 2 lata doświadczenia w kontaktach z klientem biznesowym (w zakresie Marketingu, Trade Marketingu lub sprzedaży)
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość języka niemieckiego
  • zdolności analityczne i umiejętność dbania o szczegóły
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie
  • otwartość na nowe wyzwania oraz chęć częstych podróży zagranicznych
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy


Mile widziane:

  • praktyczna znajomość tematyki programów lojalnościowych
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami


Zakres obowiązków:

  • koordynowanie zadań w programie lojalnościowym z klientem i innymi działami wewnątrz firmy (Single Point of Contact)
  • wprowadzanie i zarządzanie procesami związanymi z programem lojalnościowym na podstawie zidentyfikowanych potrzeb biznesowych klienta
  • codzienna współpraca z klientem w celu przełożenia wymagań biznesowych na funkcjonowanie programu lojalnościowego
  • zarządzanie programem lojalnościowych od strony administracyjnej i organizacyjnej (współpraca z partnerami i poddostawcami)
  • przygotowanie i  prezentacja wyników programu lojalnościowego oraz przebiegu kampanii marketingowych


Oferujemy:

  • inspirującą pracę w nowym, szybko rozwijającym się dziale CRM Managed Services w Comarch
  • współpracę z globalnymi markami i doświadczonymi specjalistami
  • możliwość zdobycia międzynarodowego doświadczenia
  • stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę
  • prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny)
  • indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • możliwość realizacji ciekawych projektów na wielu wymagających rynkach (m.in. Europa, Ameryka Północna, Bliski Wschód)
Aplikuj

Korzystasz z wersji mobilnej?
Zostaw nam swojego maila, klikając w przycisk poniżej – wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

Jestem zainteresowany
×

MANAGER PROGRAMU LOJALNOśCIOWEGO

Zostaw swój e-mail.

Wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

*
email success icon

Przepraszamy wystąpił błąd

Powrót do strony głównej