Szukaj ofert

Konsultant Asysty Technicznej (Telekomunikacja)

Kraków| Bielsko-Biała| Poznań
Numer referencyjny: KAT/T

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat
    (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne)
  • Znajomość podstaw relacyjnych baz danych i języka SQL
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Język angielski na poziomie bardzo dobrym
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista

TWOJE ZADANIA

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników działu Managed Services realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu pracy
    w zespole

DLA CIEBIE

  • Wyjazdy zagraniczne po zdobyciu doświadczenia
  • Praca z największymi klientami z branży telekomunikacyjnej
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosferę pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania IT
  • Współpraca z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym

Etapy procesu rekrutacyjnego

Zobacz podobne oferty

#comarch