Powrót do listy

Konsultant Asysty Technicznej

Numer referencyjny: KST/A
Kraków, Rzeszów

Profil pracownika:

  • wykształcenie wyższe techniczne (minimum licencjat)
  • znajomość obsługi komputera w zakresie: Windows, MS Office
  • znajomość podstawy w zakresie konfiguracji sieci oraz klientów pocztowych
  • mile widziane doświadczenie w pracy w komórce Help Desk / Service Desk
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, pracy w zespole
  • komunikatywność
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej

Zakres obowiązków

  • praca w trybie równoważnym (zmianowym) 24/7 zgodnie z ustalonym grafikiem
  • obsługa zgłoszeń zgodnie z SLA
  • praca w systemach monitorowania
  • nadzór nad realizacją zgłoszeń przez inne zespoły
  • realizacja procedur
  • doskonalenie obsługi

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • wsółpracę z doświadczonymi specjalistami
  • pracę w zespole realizującym duży projekt, bardzo ciekawy merytorycznie i technologicznie
  • prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny)
  • indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
Aplikuj

Korzystasz z wersji mobilnej?
Zostaw nam swojego maila, klikając w przycisk poniżej – wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

Jestem zainteresowany
×

KONSULTANT ASYSTY TECHNICZNEJ

Zostaw swój e-mail.

Wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

*
email success icon

Przepraszamy wystąpił błąd

Powrót do strony głównej