Powrót do listy

Technical Support Consultant

Numer referencyjny: KT/U
Kraków

Opis stanowiska:

  • Rejestracja zgłoszeń od klientów anglojęzycznych
  • Udzielanie wsparcia klientom biznesowym w zakresie problemów technicznych
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne (mile widziani studenci i absolwenci kierunków informatycznych)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Mile widziana znajomość Microsoft SQL Server
  • Zdolności analityczne
  • Gotowość do pogłębiania wiedzy i doskonalenia umiejętności

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Pracę przy obsłudze serwisowej jednego z głównych produktów Comarch
  • Możliwość rozwoju i pogłębiania wiedzy merytorycznej
  • Uczestnictwo w międzynarodowych projektach
  • Praca w międzynarodowym zespole
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • Prywatna opieka medyczna
email icon

Zostaw nam swój e-mail.

Wyślemy Ci przypomnienie o dokończeniu aplikowania, kiedy będziesz przed komputerem.

*
*
email success icon

Przepraszamy wystąpił błąd

Powrót do strony głównej