Powrót do listy

Konsultant ds. wsparcia systemów informatycznych

Superoferta

Numer referencyjny: KWS/A
Kraków, Warszawa

Poszukujemy energicznych i komunikatywnych osób, które chcą dołączyć do doświadczonego zespołu i doskonalić swoje umiejętności, biorąc udział w prestiżowych projektach informatycznych (do 4500 użytkowników końcowych) w roli konsultanta. 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunków ekonomicznych, informatycznych lub pokrewne (mile widziani również studenci ostatnich lat)
  • doskonałe zdolności komunikacyjne
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz samodzielność w działaniu
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole
  • dobra znajomość języka angielskiego

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość pojęć i regulacji związanych z obiegiem dokumentów w jednostkach administracji publicznej

Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należeć:

  • obsługa infolinii i systemów zgłoszeniowych
  • wsparcie merytoryczne/techniczne klientów
  • bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi danego systemu
  • nadzór nad realizacją zgłoszeń błędów i zmian
  • współpraca z programistami zajmującymi się utrzymaniem systemów
  • przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących wsparcia klienta
  • aktualizacja dokumentacji
  • testowanie oprogramowania

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie w firmie z polskim kapitałem
  • elastyczne godziny pracy dla osób studiujących
  • stanowisko dostosowane do wiedzy i doświadczenia
  • perspektywę rozwoju zawodowego w kierunku technicznym, biznesowym lub zarządczym
  • prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny)

 

email icon

Zostaw nam swój e-mail.

Wyślemy Ci przypomnienie o dokończeniu aplikowania, kiedy będziesz przed komputerem.

*
*
email success icon

Przepraszamy wystąpił błąd

Powrót do strony głównej