Powrót do listy

Administrator aplikacji

Numer referencyjny: ASE/U
Kraków

Zakres obowiązków:
- administrowanie platformą przetwarzania dokumentów elektronicznych ComarchEDI
- wykonywanie prac utrzymaniowych, wsparcie dla klientów
- przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych (support II lini wsparcia)

Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne
- znajomość: systemów operacyjnych Windows, zagadnień sieciowych (LAN), relacyjnych baz danych i SQL
 -znajomość języka angielskiego
- umiejętność analitycznego myślenia, szybkiego uczenia się oraz pracy w zespole
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- współpracę z doświadczonymi specjalistami
- udział w ciekawych, międzynarodowych projektach
- prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny)
- indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń

email icon

Zostaw nam swój e-mail.

Wyślemy Ci przypomnienie o dokończeniu aplikowania, kiedy będziesz przed komputerem.

*
*
email success icon

Przepraszamy wystąpił błąd

Powrót do strony głównej